čtvrtek 23. května 2019

10.3.2019 Poetika a Brixtn Brno

Od té doby, co chodím na Výšku čím dál méně jezdím na koncerty a na nějaké hudební akce, protože
každý kdo něco studuje ví, jak je to s časem, že toho času fakt moc není, ještě při práci, kterou sice nemám na stálo, ale několikrát do týdne tam chodím a pak je víkend a já jsem ráda, že jsem doma a nikam nemusím.
Ale, když se objeví nějaký ten hodně dobrý koncert, nebo hodně dobrá Tour, neodolám a musím tam být!





Dnešní článek věnuju Tour, která probíhala během února/března 2019 a byla to Tour skupiny Poetika.
Já předtím Poetiku až tak často neposlouchala, přiznám se, že jsem znala hlavně jejich nejznámější hit Každou vteřinou, ale hlavní důvod, proč jsme na některém z koncertů nemohly chybět byl, že jako host si Poetika vybrali naše kamarády Brixtn. O klucích z Brixtn jsem už hodněkrát psala, hlavně, když se ještě jmenovali On The Way. Jsou to kamarádi z Bruntálu, které znám už 5 let a sama nemůžu uvěřit tomu, že to opravdu tento rok v zimě bylo 5 let.
31.1.2014 jsme tady v Ostravě a v Bruntále natáčeli jejich úplně první videoklip na písničku Ztrácíš.
A od té doby díky klukům poznala moje srdcové město Bruntál a dalších tisíc zážitků.

No a tito ještě před 5 lety naprosto neznámí a obyčejní kluci z maloměsta se naráz ocitli na celém Turné se známou a slavnější Poetikou. My jsme si vybrali 2 koncerty, na které jsme s nejlepší hudební parťačkou a kamarádkou jely. Prní byl v Havířově, ale ten velkolepejší a lepší se konal 10.března v Brně. Byl to poslední koncert zakončení celé Tour a strašně jsme se na něj těšily, protože shodou okolností tam vystupovali ještě i druzí kamarádi taky z Bruntálu Platonic, o kterých jsem taky psala už více článků, jako o Minute to Escape. No jo, bohužel všichni se museli přejmenovat..
Věděly jsme, že to bude zaručeně nejlepší koncert a taky že jo.

Večer skvěle zahájeli kluci z Platonic, vytvořili opravdu výbornou atmosféru, já jejich songy zbožňuju a vždycky je moc ráda slyším a užívám si jejich vystoupení. Po nich vystupovali Brixtn, kteří nás pak najednou u jednoho songu překvapili, že se bude u toho natáčet, protože natáčejí nový videoklip, který je celý jenom z Turné a závěrečný z Brna tam nesměl taky chybět. Před pár dny ten videoklip vyšel a musela jsem si ho pustit hned 3x, abych stihla všechny ty postřehy :D Sice tam já osobně jsem vidět asi na 2 sekundy ani to ne :D Ale mně stačí ty vzpomínky a zážitky na ten večer a vím, že jsem toho byla taky součástí.

Jako poslední předvedli svou show Poetika a pro mě to byl opravdu největší zážitek zatím ze všech kapel asi. Poetika to na pódiu opravdu umí.. Všechny písničky doprovázelo nadšení a ohromná radost ze všech lidí, ten koncert si užíval prostě každý, kdo tam byl! Na nejznámější song Každou vteřinou všichni skákali a tleskali a Poetika vypustila z pódia zlaté konfety mezi lidi a bylo to úžasné. Poslední song taky hoodně známý Zkouším žít zazpívali společně s klukama z Brixtn, všichni stáli na tom pódiu a zpívali, jako by to byl fakt poslední okamžik.. V tu chvíli jsem si znovu uvědomila, jak tu hudbu nejvíc miluju, jak bez ní nemůžu nikdy v životě žít. Ano nejezdím už na koncerty každý víkend, jako kdysy, ale každý takový bezkonkurenční koncert stojí za to! A jak opakuju, byla jsem šťastná, že jsem tam byla a prožila to.

Na závěr přidávám video z vystoupení finálního songu Zkouším žít společně s klukama a uplně na závěr nový videoklip songu Tebe, které zachycuje celé Turné :)
Budu moc ráda, když se Vám nějaké video bude líbit a třeba napíšete do komentáře, jestli posloucháte Poetiku, jestli jste zažili jejich koncert, nebo na jaké kapely nejraději jezdíte Vy :)

Tea.






1 komentář:

  1. Od Poetiky pár písniček znám. Respektive dvě písničky od nich znám. O Brixtn jsem nikdy neslyšela. Pustila jsem si tedy od nich pár věcí, abych se hudebně vzdělala, ale patrně se nestanu jejich aktivní posluchačkou.
    Jinak já také chodím na koncerty tak dvakrát, třikrát do roka. Loni jsem byla jednou na kapele Škwor a letos jsem nebyla nikde a myslím, že už to letos nestihnu.

    OdpovědětVymazat

10.3.2019 Poetika a Brixtn Brno

Od té doby, co chodím na Výšku čím dál méně jezdím na koncerty a na nějaké hudební akce, protože každý kdo něco studuje ví, jak je to s čase...