neděle 26. srpna 2018

Novopláňské Srdcobraní

Je to neuvěřitelné, ale pomalinku se blíží konec prázdnin.
Dva měsíce utekly jako voda a před námi je poslední srpnový týden.
Já nebudu ještě od 3.září jezdit do školy, jako žáci základních a studenti středních škol, u nás Slezská univerzita v Karviné začíná až 24.září. Pro mě to bude doufám tento rok ten poslední. Za celé ty 4 roky bych moc ráda zvládla napsat svou první Bakalařskou práci a došla k těm slavným státnicím, po kterých jsem už správně měla mít.





Ale ještě máme týden prázdnin, tak si nebudeme kazit náladu. Tento článek po hodně dlouhé době chci věnovat svému jednodennímu hudebnímu zážitku, který se uskutečnil v sobotu 28.července v nádherné vesničce Nová Pláň u Bruntálu.
Už jsem hodněkrát v mých starších článcích psala o Bruntále, je to jedno z mých nejoblíbenějších měst, které mám hodně hluboko v srdci a kdykoliv se tam s radostí vracím. Tyto prázdniny jsou pro mě hlavně pracovní, kvůli financím jsem se rozhodla, že tento rok nepojedu nikam na dovolenou, i když bych dala cokoliv za to, vrátit se znovu do Řecka, kde jsem byla minulý rok, ale musím si počkat na příští rok a já vím, že to rychle uteče, hodně rychle.
Tím, že teda jsem celé prázdniny byla hodně v práci, měla jsem hroznou radost, když mi moje hodně dobrá kamarádka napsala, že se sebereme v sobotu 28.července a vyrazíme na výletík do Nové Pláňi na Srdcobraní.

Akce byla na místním koupališti, kde si mohl každý i zaplavat. My přijely s Nikuš hlavně kvůli hudbě a kamarádům.
Tím, že to bylo kousíček od Bruntálu, nikdo z Bruntálu nechyběl. Hlavní 3 kapely večera byly Trocha Klidu z Opavy, pak naši kamarádi Platonic, kteří se do nedávna jmenovali Minute to Escape (moje starší články) a další kamarádi Brixtn, kteří taky nesli jiný název naši zlatí On the Way, kteří bydlí přímo v Nové Pláňi, takže to bylo vlastně u nich doma.
Bylo to pro mě úžasné po půl roce vidět kluky, slyšet naživo všechny jejich písničky, na jeden den si užít prázdninové sluneční volno.
Na koupališti jsme zůstali do půl 12 večera a odjíždět se mi od tama vůbec nechtělo. Celou cestu v autě směr domov jsem měla pořád před očima celé odpoledne a večer. Byl to pro mě nejhezčí den za celé léto.
Příští týden v sobotu 1.září budou kluci z Brixtn hrát v Krnově na koncertě na ukončení prázdnin, bude to doufám taky parádní akce a příležitost udělat si další malinký výletík, když už nám ty prázdniny končí.





Moje natočené video mi tu nejde bohužel vložit, nevím jestli to jde, nebo tak aspoň originální videoklipy tu dám, komu by se hudba od kluků líbila může si je najít třeba na jejich Facebooku.

První videoklip je nejnovější boží písnička od Platonic - Tráva





A kapela Brixtn - Než mě spálí den :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

10.3.2019 Poetika a Brixtn Brno

Od té doby, co chodím na Výšku čím dál méně jezdím na koncerty a na nějaké hudební akce, protože každý kdo něco studuje ví, jak je to s čase...