středa 3. června 2015

Summer Paradise

Konečně je za mnou to dlouhé období, kdy jsem neměla na psaní čas ani myšlenky.
Každý den po celé dva měsíce mě v hlavě strašila ekonomika, účetnictví, hromově blížící se maturita a přijímačky na vysokou. Je to za mnou. Začíná Summer Paradise!





Zatím první, letní, pomaturitní chvilky trávím na nové brigádě, kde točím zmrzlinu.
Baví mě to, usmívám se na lidi, někdy si se mnou i popovídá, jenom teď je toho docela hodně.
Paní, se kterou se střídáme odjela na dovolenou, takže je na mně, abych od rána celý den točila.
Je to vlastně docela vtipné, 14 dní po maturitě a ještě neproběhla ani žádná oslava, zapití.
Ještě víc si připadám divná, ale to se už tento víkend doufám změní.
V pátek po práci se projedu do Havířova posedět s kamarádkou na pivko, tak nějak vnitřně doufám, že to nebude jen obyčejný večerní pátek, ale něco nového mě tam potká.
V sobotu snad odjedu do mého zlatého Bruntálu, kde budu taky s přáteli a to nejlepší přijde příští víkend!
První celovíkendový festival po dvou letech! Votvírák se blíží!
Byla to nejlepší nabídka, jakou jsem mohla od někoho dostat.
Kamarádka z chaty, se kterou jsem prožívala na chatě každé léto mi sama od sebe napsala, co takhle spolu vyjet na celý víkend na fesťák, kde si pořádně užijem a tohle přesně teď potřebuju.
Dobrodružství, zábavu, alkohol, hudbu, smích.

Těším se na kapely, které tam uslyším: No Name, Divokej Bill, Xindl X, Mandrage, Majk Spirit, Ego a hlavně znovu na
INE KAFE!
Tentokrát nebudu stát daleko vzadu, jako na lednovém koncertě tady v Ostravě.
Jsem připravená udržet si místo vepředu u pódia klidně dvě hodiny předem!
Když už mám dva víkendy volné, tak si zasloužím mít je konečně co nejbáječnější.
Včerejší poslední přijímačky dopadly podle mého názoru katastrofální.
Písemný test z psychologie byl na 100 bodů a já nějakým zázrakem nasbírala 41 bodů.
Vím, že to je málo na to, aby mě vůbec přijali, ale po kliknutí na test jsem ty oči protáčela dokoala a nechápala jejich význam.
Tolik cizích a vlastně podobných si výrazů z psychologie, představitelé různých myšlenek, které jsem viděla poprvé v životě, umělecké směry, autoři památek.
Byla jsem si jistá asi deseti otázek, zbytek byl jeden velký děsivý otazník.
Opravdu se modlím, abych byla přijata na první obor, kde jsem už přijímačky konala před maturou, ale obojí výsledky budou příští týden.
Nemyslet na všechny ty testy, zkoušení bude nesmírná úleva.
A hlavně myslet i na svůj blog a neodkládat pořád, kdy napíšu další článek.
Což znamená, že ten nejnovější bude určitě o Votvíráku a o dvou letních knihách, jednu jsem četla už minulý rok v létě a už strašně dlouho chci o ní napsat a druhou právě čtu a baví mě čím dál víc taky.
Přeju všem hezké začínající sunny dny s novými zážitky, letními lásky a radosti.

S pozdravem
Tea.

Žádné komentáře:

Okomentovat

10.3.2019 Poetika a Brixtn Brno

Od té doby, co chodím na Výšku čím dál méně jezdím na koncerty a na nějaké hudební akce, protože každý kdo něco studuje ví, jak je to s čase...