pátek 6. ledna 2017

Zimní období

Vítejte v novém roce 2017.
Vítejte v novém šťastném roce, v roce nových příležítostí, v roce nových šancí, možností, správných životních cest a hlavně ve zdraví.





Silvestra jsem strávila v Havířově s kamarádkou s Kejt, potěšila mě její nabídka, že nebudu stejně, jako minulý rok doma, jenom se koukat z okna na krásu ohňostroje a smutnit, že venku je právě miliony lidí, kteří se právě radostně objímají a prožívají tu atmosféru Nového roku společně. No jo, v tomhle jsem pořád stejná romantička.
Vlastně je to ironie..Před 2 lety, kdy jste v mých článcích mohli o mých přátel mezi které právě Kejt patří a přátele z Bruntálu, jsem se naivně zmýlila, protože jsem si přála prožít Silvestra s Kejt, že společně něco podnikneme, ale já se pár dní před tím dnem dozvěděla, že do jejího plánu oslav jaksi nezahrnuje má osobnost a pak přišlo největší překvapení, které jsem zatím zažila, když jsem z hodiny na hodinu odjela právě do Bruntálu, ale nesla jsem špatně, že Vy na někoho myslíte, na někom Vám záleží a ten dotyčný Vás prostě nepotřebuje a nestojí o to oslavit s Vámi tento den.
Tak ironií je, jak se po 2 letech karty obrátí.


Zpět k letošnímu Silvestru. Přesně o půl noci, když si všichni venku připíjeli a začaly ty nádherné světla ohňostroje, myslela jsem na to, jak znovu další rok utekl, co jsem za ten rok pokazila, co si uvědomila a to horší..co mě tento právě začínající rok čeká.. Tento rok bude pro mě takový rozhodující, jestli bude má cesta pokračovat, nebo mě bude čekat něco neznámého, co mě děsí.
Včera mě čekaly první 2 zkoušky v novém roce, ještě před Vánocemi už jsem měla naštěstí po 4 zkouškách, z níchž mi jedna nevyšla Matika.
Včera jsem jela do školy na zkoušku z předmětu Finance podniku, celé 3 dny jsem nad tímto předmětem strávila, test byl rozdělen na teorii a příklady, kde se počítají akcie,bankovní úvěry a takové typy příkladů, což mi zrovna moc nejde, ale snažila jsem se naučit se co nejvíce teorii, protože test byl jak na A,B,C, doplňovačky a 1 velký otázka za nejvíc bodů. Po téhle zkoušce jsme s holkama jely ještě na vedlejší budovu na zkoušku z Angličtiny.
Z té jsme hned věděly výsledky, takže se mi trošku ulevilo, že angličtina mě nezklamala.
V autobuse jsme s holkama už měly možnost vidět i výsledky z Financích a já bohužel v tomhle neuspěla.
Možná taky víte, jaký je to v tu chvíli pocit.. Opravdu jsem ji chtěla mít už za sebou. 3 dny neděláte od rána do večera nic jiného, než je soustředění jenom na to učení, dostat do hlavy co nejvíce, napsat pak co nejvíc..
A pak vidím výsledek a že mi 7 bodů chybělo. Po cestě domů hustě sněžilo, tak, že Vám ten sněhový vítr štípe do obličeje a skoro nic před sebou nevidíte. Vnímala jsem jenom písničku, která mi hrála ve sluchátcích a měla pocit, že to není jenom sníh, co mě do obličeje praští.
Jenže ono je to všechno ještě horší.


Jak jsem před chvílí psala o zkoušce z Matiky, kterou jsem před Vánoci neudělala, tak jedná se o to, že 2 předměty opakuju z 1.ročníku a teď je tím pádem musím splnit za každou cenu.
Mezi ty opakující předměty patří právě ta Matika a Podniková Ekonomika, která mě čeká v úterý 10.1.2017 ústní zkouška,
bude to první pokus, ale nervy jsou to dvojnásobné, protože, kdybych to v úterý nezvládla, pak mám poslední 2.pokus, stejně jako v té Matice. Do toho všechny další předměty. Ale opakující jsou nejhorší, tentokrát jde o vše.
Buď na to máte nebo ne.
A já si nedovedu představit, co budu dělat, když to nezvládnu.
Skončím.
Teď ve 2.ročníku, kdy jsem zvládla ten 1.ročník, zvykla si na to prostředí, na cestování do Karviné a z Karviné, na ty lidi, kteří tam jsou. Znám to, lidi přicházejí a odcházejí, ale já nechci nic z toho ztratit.
Může být vůbec člověk na to připravený?.. Že se mu obrátí život naruby.
Najednou bych musela se rozhodnout co by bylo dál.
Opakovat ročník znovu, nebo začít nový život, dospělý život.
Jsem proti tomu mít stereotipní život, brzo ráno vstávat do práce, pak domů, ráno zase do práce a zase domů. pořád dokola.
Začnete žít jenom prácí a dny,měsíce,roky začnou utíkat mezi prsty, ani nevíte jak.
Tohle já nechci.
Mamka tvrdí, že mi věří, že to musím zvládnout, jiné řešení není.
Nechci ji zklamat, nechci zkamat sama sebe.
Snažím se věřit v lepší zítřky, že nahoře je někdo, anděl strážný, který dává na nás tady pozor a stojí při tobě, když to opravdu nejvíce potřebuješ. A já chci věřit, že když půjde o vše, nebudu na to úplně sama a anděl strážný bude na mě dohlížet.
To je ten rok 2017, kterého se děsím, nevím co mi přinese, co v mém životě změní, ale budu tady, připravená vše sem psát, každý rozhodující okamžik. Budu doufat, že tu budete zároveň se mnou a tím, že ty články budete číst a možná na ně reagovat, nebudu na to sama.

Šťastný nový rok pro Vás.

Pro dnešní článek jsem na rozloučení vybrala písničku Today, z filmu Zůstaň se mnou.
Přišla mi pro dnešní článek nejblíže.
Ahoj příště.

Tea.

Žádné komentáře:

Okomentovat

10.3.2019 Poetika a Brixtn Brno

Od té doby, co chodím na Výšku čím dál méně jezdím na koncerty a na nějaké hudební akce, protože každý kdo něco studuje ví, jak je to s čase...